CDR.cz - Vybráno z IT

Svět Tolkiena pokračuje v Shadow of War. Záběry ze hry přibližují systém Nemesis

Shadow Of War E 3 17
V roce 2014 překvapil herní scénu titul v názvem Middle-Earth: Shadow of Mordor. Na první pohled fádní kousek vyzdvihly do popředí nápadité mechaniky v čele se systémem Nemesis, který nepřátelům udělil nový rozměr. Pokračování hodlá systém nadále rozvětvit.
Přidejte si CDR do oblíbených na Google News

Monolith Productions se ke konci roku 2014 zapsalo do paměti hráčů zdařilým kouskem Middle-Earth: Shadow of Mordor. Tento tolkienovský titul se o úspěch zasloužil zejména díky tzv. systému Nemesis, který nebývalým způsobem vdechl smysl existence do jinak bezduchých oponentů.

Každý nepřítel oplýval unikátními dispozicemi, které se drasticky měnily při každém střetu s hráčem. V bitevní vřavě, které hráč ve většině případů naprosto dominoval, mohl kterýkoliv z nepřátelských orků vzít nohy na ramena a prahnout po pomstě. V pozadí hry zlepšoval svoji úroveň, atributy o schopnosti, aby při nadcházejícím střetu měl hráč o něco menší šanci.

Shadow Of War 2 0Shadow Of War 3 0

Kdykoliv se pak mince otočila, a naopak hráč byl nucen z boje zdrhnout, byl vůdce nepřátelské smečky odměněn a povýšen v řadách Temného pána Saurona. V souladu s příběhem se tak herní svět stal dynamickým a málokdy repetitivním. Není proto divu, že právě na systému Nemesis se vývojáři snaží demonstrovat kvality připravovaného pokračování, Middle-Earth: Shadow of War.

Navázání na úspěšnou mechaniku

Monolith Productions představili hru v rámci včerejší konference Microsoftu během aktuálně probíhající E3 2017. Poprvé jsme tak titul mohli vidět v běhu. Hráč se opět zhostí role Taliona, kterýžto sdílí své tělo s přízrakem Celebrimbora.

Na první pohled nepřináší pokračování výrazné změny, pouze expanduje na své kvality. Soubojový systém byl lehce přepracován, nabídne rozmanitější kombinace útoků, úhybů a schopností – v jádru však bude stále lpět na akčních a svižných soubojích s příměsí QTE mechanik.

Drž si své přátelé blízko, nepřátele ještě blíž

Zatímco v předešlém díle postupovali nepřátelští orkové v řadě Sauronovy armády, tentokrát se podobného armádního systému dočkáme i zpoza spřátelené strany. Hráč za pomoci spektrálních schopností Celebrimbora může ovládnout mysl slaboduchých orků, a naverbovat je tak do své armády. 

Orkové by se měli dočkat většího příběhového pozadí a rozdělení do sedmi orkských kmenů. Po naverbování dostane každý svoji specifickou osobnost a příběh, který bude rozvětvován na základě hráčových rozhodnutích.

Shadow Of War 5 0Shadow Of War 4 0

Budování vztahů v řadách své armády, znalost dovedností a slabin vlastních jednotek by poté měly hrát klíčovou roli v bitvách a obléhání nepřátelských pevností. Stěžejní bitvy budou vyžadovat strategické plánování a rozdělování jednotek na správné posty, včetně určování kapitánů různých šiků.

Middle-Earth: Shadow of War vychází 10. října na PC, Playstation 4 a Xbox One. 

Diskuse ke článku Svět Tolkiena pokračuje v Shadow of War. Záběry ze hry přibližují systém Nemesis

Žádné komentáře.